پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اهداف بازرگانی و سازمان بازاريابی در 24 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اهداف بازرگانی و سازمان بازاريابی در 24 اسلاید

قبل از خرید حتما توضیحات را کامل مطالعه نمایید

صفحه اصلی
راهنما
محصولات
درباره ما
قوانین
نقشه سایت
تماس با ما

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اهداف بازرگانی و سازمان بازاريابی در 24 اسلاید

15500 قیمت

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اهداف بازرگانی و سازمان بازاريابی در 24 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان اهداف بازرگانی و سازمان بازاريابی در 24 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

بازرگانی یا کامِرس (به انگلیسی: Commerce) سامانه یا محیطی است که بر چشم‌انداز کسب‌وکار یک اقتصاد یا ملت‌دولت تأثیر می‌گذارد. در حالی که کسب‌وکار (سوداگری) به فعالیت‌های ارزش‌آفرین یک سازمان به منظور سود اشاره دارد، بازرگانی به معنای کل سامانهٔ اقتصاد است که محیطی برای تجارت تشکیل می‌دهد. این سامانه شامل سامانه‌های قانونی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، و فناورانه است که در حال عملیات در هر کشوری هستند. همچنین می‌توان از آن تحت عنوان دومین جزء کسب‌وکار یاد کرد که شامل همهٔ فعالیت‌ها، عملکردها و مؤسسات درگیر در انتقال کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌باشد.

 

فهرست مطالب:

اهداف بازاريابي

تعيين رسالت موسسات

تعيين اهداف موسسه

سلسله مراتب اهداف يک شرکت توليدي فرضي

جايگاه بازاريابي در نمودار سازماني يک موسسه متوسط (حالت عادي)

جايگاه بازاريابي در نمودار سازماني يک موسسه خيلي بزرگ (حالت پيشرفته)

عوامل موثر در سازماندهي بازاريابي

مباني مختلف طراحي ساختارهاي سازماني

انواع ساختارهاي سازماني واحد بازاريابي

سازمان عملياتي

سازمان جغرافيايي

سازمان مديريت محصول

سازمان مديريت بازار

ساختار سازماني دوير (ماتريسي)

محاسن ساختار سازماني

معايب ساختار سازماني

سطوح سازماني و برنامه ريزي استراتژيک

چالشهاي مهم سازمان بازاريابي


خرید

پرداخت آنلاین
mouse corsair

دوره استراتژی قدرتمند PTC

299,000 تومان

مشاهده دوره